woensdag 25 januari 2012

Welkom

Welkom
U wilt uw hond niet achter de geraniums laten liggen en wat leuks doen?
Dan bent u hier aan het goede adres.
De bedoeling van dit Blog is om leuke activiteiten te ondernemen met uw hond. Elke hond wil wel een spelletje doen samen met de baas. ik zal hier uitleg geven hoe u uw hond leuke spelletjes kan aanleren.
De trainingswijze die ik hanteer is met Positieve Secundaire Beloning(PSB).
Wilt u weten hoe dat werkt , dan raad ik u aan op mijn Blog Hond en opvoeding te kijken voor een uitleg hiervan.

Naast spelletjes en trucjes zijn er ook nog andere activiteiten te bedenken om de hond bezig  te houden. Ook hier zal ik aandacht aan besteden.
Let op! Alle weergegeven artikelen zijn uit ervaring mijnerzijds en mijn zienswijze, uit deze artikelen kunnen geen rechten worden ontleend. Zijn er vragen of lukt het niet kunt u altijd contact opnemen via de mail. Ook voor persoonlijke begeleiding kunt u me mailen